BIFF!


Finmiddag med finbesök (Julie) på Knarkgatan!
Liten note bara: man ska helst inte prata om folk som äter upp sin egen moderkaka när man äter biff...


Mmm. Mmm. Ja.


Satanistläppstift och skogsbärcider, high five!


Julie och jag drog en liten barrunda after dinner.
Först på Jäger, där vi hamnade bredvid två av Oslos kortaste män. Märkligt.
Vidare till Nichol, där vi drack helt fantastiska drinkar och diskuterade kundkretsen på jobbet.
Vidare till Dr Jekylls, där jag btw aldrig varit innan. Hade inte missat nåt, för så säga det så. Bara medelålders kostymmän.
Så, tillbaka till Nichol när vi drack mer tills Julie var tvungen att springa till trikken. Själv satt jag kvar en stund.
Åh, jag bara älskar barer. Borde bo i en tror jag.
Bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback