Mitt hjärta blöder.



Jag såg Veronica Maggio på Sentrum scene igår. Med kroppen full av feber (hade aldrig kunnat gissa hur jävla svårt det skulle va att sminka sig när man har feber?! Helt varm i hela ansiktet liksom!).

Utsålt. Fullspäckat med svenska artonåringar och medelålders-norrmän.
Konserten var FAB! Bäst var "Snälla bli min" och när dom spelade "Jag kommer" trodde jag taket skulle lyfta!
Jag stod i en trappa bredvid två homosexuella killar, och dom dansade järnet, så galet kul, helt galna.

Köpte linnet på bilderna. Som vanligt, skitsöt kille som sålde grejerna. Jag kunde inte bestämma mig för vilken jag skulle köpa: "Mitt hjärta blöder" eller "Satan i gatan".
"Vilken är snyggast?" frågade jag killen.
"Ehh.. Jag gillar båda! Vi säljer mest av "Satan i gatan!"
"Jag tar "Mitt hjärta blöder".
Haha, jag är så bak och fram alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback