Last night.

Hej, jag är i Sverige! I måndags sa bara min chef hux flux "Ska du inte åka hem i helgen, Ulrika? Du får ledigt fre-måndag!".
Så, i torsdags (jobbade halva dagen) tog jag tåget till Östergötland.
Det är ju iskallt här! Mycket kallare än i Oslo.

Igår kväll bjöd jag familjen på mat.


Efter att vi smörjt kråset (internt skämt som min bror och jag alltid kör), åkte det fram en massa olika typer av IQ-test.
Här håller min bror på med ett. Fattar inte hur han orkade, jag gav upp efter tre minuter, han höll på i tre timmar!!! Och klarade det också, såklart. Snille.
Haha, pappa försökte med en annan och började skrika; "DET SAKNAS JU BITAR I DEN HÄR!" fast det inte gjorde det.
Och Kristoff bara; "Jag har inte tid att fika!". Hahaha!





I Idolpausen (jag är typ KÄR i hon Amanda Fondell, vilken stjärna alltså!) gick jag en promenix i världens dimma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback