BH-KÄNSLAN.

(Först en liten förklaring! Emma och jag myntade det här uttrycket en gång när vi skulle gå ut. Jag hade på mig en lång kjol och en bh.
Emma tyckte det var bra. Bra med bh, och på engelska heter ju bh bra. Så vi hade en bh-känsla, en bra-feeling. En bra känsla helt enkelt! Ganska ofta har även bh-känslan med alkohol och fest att göra!)
.

Idag har jag ingen speciellt bra feeling i kroppen. Känner mig sjuk och döende ena sekunden och ganska ok nästa.
Vad gör man då liksom? Jo, man klipper ut byglarna i alla bh-ar man äger.
Dom stoppar nämligen energi-flödet i kroppen, säger mitt "medium". Och jag tror henne (jag kanske förresten till och med är sjukare än vad jag tror? Lyssnar på Shaggy samtidigt, det kan ju inte heller va helt normalt?!)
.

Klippte typ två stycken, sen fick jag lägga mig och vila tre minuter innan jag orkade klippa två till.


Att tvätta är en annan bra aktivitet när man är sjuk. Då har man faktiskt "gjort" nåt egentligen utan minsta ansträngning!
.
Hoppas ni mår bättre än vad jag gör idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback