Onsdagkväll, torsdagmorgon.


Liza och jag åkte hem till hennes syster Stinas hus och hängde där. Katten Lusse ville äta upp vår thai-mat, men det fick han inte.
Mest ägnade vi oss åt uppdateringar i diverse ämnen, vindrickande och lite allmänt skvaller och fnitter.


Titta vilken fin liten hage dom har, så charmig!


SERR! Hur snygg får man bli? Jag fullkomligt älskar Lizas nya frilla!

Bussen stannar precis utanför Stina och Patriks hus, så vi tog den till stan. När vi kliver på är busschaffören (kanske 30, nysvensk och ganska på..) helt galen. "Var ska ni..?" frågar han och vi bara skrattade och satte oss en en bit bak. Så bara skriker han genom halva bussen (det var nästan bara vi på den då): "Vad är det för parfym ni har på er?!". Haha.
Så säger Liz; "Sånt här händer bara när du är med!".


Jag ser mest mongo ut, hur att sällskapet väger upp! :)


Väl i downtown Linkan fick vi se den här fina byggnaden.
Carro och hennes kompis Latifa satt på Charken, så vi gjorde ett stopp där först, sen vidare ner på Platens där vi cirkulerade omkring, jag försökte undvika vissa personer och springa in i andra..


Efterfest på T1, med lite treo, Disney-filmer och världens coolaste utsikt.
På morgonkvisten tog jag en taxi hem till Stinas hus. Chaffisen för väldigt trevlig och pratglad, jag mest bakis, haha!

Liza skulle skjutsa mig till bussen. Det var bara det att jag var ute en timme för tidigt, haha! Och det gick ingen buss alls den timmen...


.. så jag la mig på en gräsmatta i Hejdegården och väntade. Till slut tröttnade jag på att vänta, tog en buss ner till stationen, köpte Oslo-biljett, åt en räkmacka och så kom äntligen den av mig mycket efterlängtade bussen.

Vilket äventyr, vilken kväll! Nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback