Cirkulation i ÅBG.

Next stop: Smällgatan, alltså hemma hos farmor.
.
Igår fick vi en ny lapp om att dom skulle stänga av vattnet idag igen. Dubbelsuck. Då tänkte jag att farmor får fixa käk till mig, haha!
Pappa skulle för övrigt ha hällt upp lite vatten till mig i nån slags burk, så jag kunde dricka lite te idag, i alla fall. Det glömde han! HAHA! Så, no water här idag.
.
Ringde för övrigt till farmor precis och frågade om det var nåt jag kunde köpa med till henne.
"Ja, tack! Fyra apelsiner (tydligen väldigt viktigt med antalet!) och syltsocker. Om du får tag i det?"
"Syltsocker?! Det är inte vanligt socker eller?"
"Nej. Men det är ingen fara om du inte hittar det!"
Haha, jag ska göra ett seriöst försök att leta fram lite åt henne.
.
Direkt efter farmor går jag till Karla och hälsar på!
.
Senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback