Farmor Anka....


... om tre dagar kan vi kramas igen!

Senaste veckan har det slagit mig flera gånger varje dag så in i helvete vad jag längtar hem!

Jag längtar efter mina töser, som alltid får mig på bra humör. Jag vill dricka nåt kul, tösa mig och skratta med dom.
Jag saknar min familj!
Jag vill träffa alla mina fantastiska släktningar, se mina nya kusinbarn jag ännu inte mött (tre stycken!) och höra hur dom haft det sen sist.
Jag har en miljard saker att berätta för Liza.
Jag vill ringa runt.
Jag vill andas ÅBG-luft.
Jag vill springa omkring mellan husen på Klövervägen och hälsa på alla mina fina grannar!
Jag vill springa på pappas löpband.
Jag vill se alla manliga töser jag känner men inte har sett på evigheter.
Jag längtar efter att få gå runt på Ica och prata med gamla tanter.

TVÅ DAGAR! Två dagar, om två dagar är jag och J, om inte hemma, så i alla fall förhoppningsvis i Linköping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback