Bra helg, mindre bra dag.

Carro har åkt hem.
Precis innan halv åtta imorse gick tåget, jag följde henne ner till sentralen, in på tåget, och så massa kramar och puss puss och så gick jag.
Upp över Karl Johan, ner mot slottet, in på Kiwi och hem.

Sen dess har jag inte varit ute. Nu är det mörkt.

Måste duscha och gå ut.

Varför känns allt så vemodigt idag? Avslaget. Trist. Tråkigt.



Helgen, ass.

En jävla massa taxiresor.
Ännu fler cider. Jag vill aldrig mer se en cider.
Vin över hela kroppen.

Vi skrattar så mycket. Tills vi gråter.
Kolasås i håret, äggkoppar med cola i.
Dadlar med bacon.
Nudlar.
Karamelliserad ananas.

Dagens tips från coachen, ramla inte ur sängen på fyllan. Jag har blåmärken på alla möjliga konstiga locations. Och minnesluckor.

Carro, kom tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback