Läser.


Ibland önskar jag att jag kunde få läsa dygnet runt.

När J och jag var i Gambia hade jag med mig två böcker, tänkte att så mycket ska jag väl inte hinna plöja igenom.
Det slutade med att jag läste mina plus tre stycken som J hade med sig!

"Veronika bestämmer sig för att dö" av Paulo Coelho (heeeelt outstanding!!)
"Lyckan är en sällsam fågel" av Anna Gavalda (tjock som en bibel, ganska seg i starten, men sen kalas!)
"Naiv. Super" av Erlend Loe (älskade den, vissa av tankebanorna i boken kände jag igen mig i väldigt mycket. Jag sa till J hela tiden; "Tror du han är snygg, Erlend Loe? Fan, jag måste få se hur han
ser ut!"
"Ego woman" av Carolina Gynning (kanske inte riktigt min typ av bok, men ändå ganska underhållande!)
"Midvinterblod" Mons Kallentoft (kul med Linköping! Till och med Åtvidaberg var ju med på ett hörn!)


Just nu läser jag "One day" av David Nicholls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback