Följande har hänt idag:

1. Bar runt en massa magnolia-buskar på jobbet. Fick diabeteskänning. Karin och Erik frågade mig tusen ggr om jag mådde bra, jag svarade ja. Dom frågade om jag ätit, jag svarade ja.
Man kan alltså inte lita på mig för fem öre när diabetesen spökar. Har kanske en och en halv timmes minneslucka och var helt borta. Jag känner fortfarande av det, har ont i huvudet.
Det är så jävla svårt att beräkna hur mycket insulin man ska ta när man hela tiden gör av med så förskräckligt mycket energi!

2. Ringde pappa och babblade. Ville ha recept på en äpplekaka med havregryn som han brukade göra när jag var yngre.
"Jag kommer inte ihåg!" sa han.
Vidare hade jag fått mina svenska skattepapper. Får tillbaka 3000, tack ska jag ha. Trodde jag skulle få betala som vanligt, men icke! Hurra!
Nu väntar jag bara på mina norska papper, det blir troligtvis ännu roligare!

3. Skulle baka äpplekaka. Lite på en höft, eftersom pappa inte kom ihåg receptet. Tanken var att jag skulle bjuda Erik, Karin och May på mitt jobb imorn för dom var så gulliga idag när jag blev dålig. Kakan blev pannkaka, kan man säga. Så jag får köpa en på nån butik istället, haha!

4. Nu: sovdags. Ligger redan i sängen och lägger jag ner huvudet på kuddis sover jag om tre min.


Imorgon är en annan dag, för att citera Christer Björkman och vi hörs då!

Kommentarer
Postat av: Karla

Varför ringde du inte mig? :P

Puss Puss från Sverige!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback