Walking a sidewalk.

Lördagkväll.
J, Nettan och jag träffade Nicklas, Jesper, Christoffer och Henrik och gick först till Barfly (tror jag det hette?) och drack vin. Och vilka står i baren? Magnus Betnér och Bobbo Krull!
Jesper var framme och hälsade men Betnér var tydligen väldigt otrevlig. 

Vi gick vidare till Åpen bar där jag nästan fick en hjärtattack för jag fick se en som var så sjukt lik nån... till och med J sa att hon tyckte det.

Vi blev ganska många där sen faktiskt. Marcus, Albin, Kalle, Emil och jag vet inte hur många. 

Jag har nu blivit uppgraderad från Singersongwriter till Walking a sidewalk. Hurra!

Marcus pratade spanska oavbrutet och försökte lära mig. En mening fick jag med mig, väldigt användbar var den också: "Me gusta tortuga" = "Jag gillar sköldpaddor". Lite svajig grammatik kanske? Haha!

Det var så kul att boysen var här! Johan höll sig hemma men Nicklas och Jesper! 



Idag är jag ledig. Dom andra på jobbet ska göra scheman idag, jag sa bara: "Jag behöver inte va med, bara bestäm ni!". 
Jag ska försöka dra med mig J ner på stan en sväng och kolla på skor, gå till skattekontoret och njuta av det underbara solskenet. Ni vet väl att solen alltid lyser i Oslo?

Om nån försökt få tag på mig så ber jag om utrsäkt för jag har inget batteri i luren och hittar för tillfället inte laddaren. Ska fixa det där såfort jag kan. 

Mina kära vänner där hemma. Me miss you. Massvis. Kom och hälsa på, snälla ni.

Puss i miljarder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback