Hurra för besök!

Hurra hurra hurra för Emma! Det blev såklart glädetårar, skratt och tusen kramar när jag klev innanför dörrn efter jobbet.
Så otroligt obeskrivligt skönt att se henne. 

Pappa har blivit en fena på att skriva sms! Kors i taket. 
Idag skrev han följande:

"Hej :)
Hur är det i rabatten. (Antar att han syftar på mitt jobb?)
Här är det blåsigt.
Tjingeling farsan"

Haha, så typiskt pappa, höll på att ramla ihop i en hög så mycket skrattade jag. Jag har aldrig kallat honom farsan heller!

Så svarade jag och så skrev han;

"Grattis till mera jobb. 
Har du fått nån lön än.
Vi har semester vecka 28.
Hälsa alla.
Kram pappa och Susanne :)"

För några dagar sen skickade vi sms och då avslutade han med att fråga: "Hur gör man smileys?". Så jag antar att han har lärt sig nu, haha.



Nu tittar vi (eller snarare dom andra för jag vågar inte se!) på Fritt vilt 2. Jag får inte se Twilight, det är Twilight-förbud nu enligt Nettan. Buuuhuuu.

So lång - flaggstång!

Kommentarer
Postat av: cissi

Hej. Hopas du har det fint i Oslo. Verkar som det iaf. Du har en kul blogg. Blir alltid så glad när jag går in på den. Take care! :) Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback