Hej hej hej!

Jag är dunderglad idag. Kan tyvärr inte berätta varför exakt, men det har hänt en sak på mitt jobb som är kalas kalas kalas! Det har inget med mig att göra egentligen, men stolt är jag ändå.

Och idag fick jag tackkortet från Filippas dop. Världens sötaste kort på Veronica, hennes bror John och Filippa. Rosa kuvert och kort, så typiskt Veronica!


J och jag gick till Santino's och köpte pasta (take away, jag hade Veronicas gummistövlar på mig, dom är för stora + no make up så jag kände inte riktigt för att sätta mig och dinera!). Medan vi väntade tog vi en drink.
"Vad kan du göra?" frågade vi.
"Alltså, jag kan tyvärr inte göra så mycket olika..." började han och jag bara what?! Han hade för fan en hel vägg full med sprit och likörer. 
Det slutade med att jag drack rom och cola och J drack Baccardi Razz med sprite. Kul.... not. Men gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback