Lista.

Lovar du att vara ärlig? Givetvis!

Du heter: Ulrika.

Smeknamn: Ulla.

Låt som när du är ledsen sörjer till? "Det är så jag säger det" Håkan Hellström.

Beroende av: Te.

Vem behöver du mest just nu: J. Och Liza.

Vad tror folk om dig? Haha, jag vet inte?!
Stämmer det? Ingen aning, kanske det!

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt glada humör.

Vad säger du för att imponera på någon? Jag går inte in för imponera på folk.

Hur imponerar man på dig? Man är bra på nånting, vad som helst egentligen.

Brukar du skratta för dig själv? Ja det gör jag hela tiden, haha!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Når flytter du til oslo og hvor lenge blir du der?"

Var bor du? Åtvidaberg.

Trivs du där: Det är hemma, kommer alltid vara. Men just nu är det på tok för litet!

Äger du några converse: Jag tycker Converse är skitsnyggt på alla utom mig. Så nej.

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit, cider & vin. No beer for me!

Brukar du bli för full: Det har hänt, men väldigt väldigt sällan.
Vad har du för mobil operatör: Telia.

Är du allergisk i mot något: Ja tydligen! Men jag vet inte vad än.

Nästa mål i ditt liv: Oslo!

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer, men oftast "Ulrika."

Vem ringde du senast? Karla.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Olivia frågade om jag kunde jobba ikväll.

Antal timmar sömn inatt: 8.

Sov du ensam: Yes I did.

Brukar du komma i tid: Ja om inget oväntat inträffar.

När mår du bra: Nästan hela tiden. Med vänner, musik och sol går det aldrig fel!

När blev du fotad senast: Oj, kommer inte ihåg!

Hur känner du dig nu: Bra!

Vanligaste färg på dina kläder: Omöjligt att svara på, har alla färger som finns! Kanske lila eller senapsgult?

Vad tycker du om fötter: Jag har inget problem med fötter men det är ingen favoritdel på kroppen för mig.

Vad saknar du: Mest människor som inte är med mig.

Hade du en bra kväll igår: Den började lite knackigt men det tog sig!

Favorit dryck på morgonen: Grönt te.

Rakar du benen: Yes.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Varierar från 21-05.

Är du blyg? Väldigt i vissa situationer, men vanligtvis inte.

Sysslar du med någon idrott: Nej inte direkt. Har spelat golf och simmat.

Vill du hellre ha mail än brev: Nej!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!

Har du spytt offentligt: HAHA! Ja, det var det sjukaste nånsin och där lämnar vi det.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Försöka förstå.
Är du nöjd med ditt liv: Jodå, men det kan alltid bli bättre.

Är du bortskämd: Jag tycker inte det, nej. Men min pappa är väldigt generös måste jag säga!

Vad gör du i morgon: Är bakfull?!

Vad är det värsta du vet? Ormar.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Gud, jag vet inte. Vill nog helst inte veta heller.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Noomi Rapace tycker jag verkar bra.

Vad längtar du till? Oslo!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Verkligen, tack och lov!

Vad använder du för shampoo? Just nu nåt från Schwarzkopf.
Vad är det finaste du har fått? Ett halsband med en.. vad heter det?... med bilder på mig & J i. Tack!

En speciell dag du minns: Åh, det finns så många! Men sista dagen på Mallis -06 var så fantastisk och samtidigt konstig. Skrattade precis hela dagen med underbara människor, kramar, sol och fina tankar. Sen brast allt och jag grät hela hemresan. Det var så starkt. Numera saknar jag såklart allt&alla men kan uppskatta att det var en underbar tid i mitt liv.

Hur gammal är du: 22.

Tycker du om någon just nu: Det finns många jag tycker om!

Om fem månader: Är jag i Oslo och lyckligare än nånsin!

Du samlar på: Skor.

Gröna eller röda äppeln: Båda!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Den vän som är mest insatt i problemet. Förr var det alltid mormor.

Gillar du golf: Självklart! Uppväxt med två golfnördar. Och det är kul!

Vilken tid gick du upp idag: 09.09.

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.

Har du strumpor på dig nu: Ja.

Är det okej att gråta: Absolut.

När grät du senast: Igår.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa skor! Och en resa var som helst!

Bär du glasögon eller linser: Nej.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Nio om jag inte varit ute.

Har du piercing: Nej.

Vill du gifta dig: Om jag hittar nån passande att gifta mig med.

Vill du ha barn: Om jag hittar nån passande att skaffa barn med.

Solar du ofta: I princip aldrig.

Är du bra på att laga mat: Det blir kanon ungefär varannan gång.

Är du flygrädd: Haha ja. Emma brukar skoja om det för jag somnade på planet innan vi lyfte när vi åkte från London.

Hur vig är du: Inget kylskåp men ingen fyraårig asiatisk elitgymnast!

Är du musikalisk? Haha nej jag är tondöv till farmors stora förtret.

Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk men jag blir alltid mer törstig av det.

Vilken är din favoritglass: Ben&Jerry's Cookie dough.

Tror du på ett liv efter döden: Ja.

Tycker du om sushi: Det är ju typ det godaste som finns!

Vad äter du helst när du ser på film: Frukt eller godis.

Bor dina föräldrar tillsammans: Det är tyvärr omöjligt...

Har du tandläkarskräck: Nej nej!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Olika!

Vilken ögonfärg har du: Gröna.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.

Biter du på naglarna: Absolut inte!

Röker du: No way!

Hur ofta tränar/motionerar du: Varierar väldigt.

Senaste låt du hörde: "Damn girl" Justin Timberlake feat Will.I.Am.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback