Update.

Jag åkte med Karla in till stan idag. Vi var jättetidiga och bestämde oss för att käka på Max. Jag äter alltid samma sak på Max: Delifresh kycklingburgare (världens godaste alltså!) och bönsallad.

När Karla åkt till jobbet släppte hon av mig i stan och jag gick till alla skivaffärer som finns och letade efter Bigbangs nya, som släpptes förra veckan. Ingenstans fanns den. Det var inget kul, jag får väl köpa den på cdon eller nåt.

På jobbet var det full rulle. Permobiltanten hade råkat köra in i en glasdörr hemma hos sig, så rutan sprack. Vilken jävla cirkus. Det kom två snubbar och skulle laga den precis när jag gick.

När jag kom tillbaka in igen var Johanna där! Blev så jävla glad. Vi träffas alldeles för sällan! Eftersom jag var klar följde jag med henne runt överallt, och så hann vi prata igenom allt vi ville också!

När vi slutade gick jag med henne till Hejdegården där hon bor och tog bussen hem därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback