Nu ska jag klaga lite.

Jag har absolut ingenting att göra. Har läst 100 sidor i en bok idag. Kollat tre avsnitt SATC. Jag har till och med, kors i taket läst ett program från Svenska kyrkan... och seriöst funderat på att gå en sväng! Fråga mig inte varför, jag är ju inte troende!

Summan av kardemumman: jag behöver nog skaffa mig en hobby.
Pratade med Liza nästan en timme igår. Hon hade börjat baka en massa tydligen. Kanske vore nåt det?

Och jag vågar inte gå ut heller, för jag mår piss. Plus att jag ska jobba några timmar imorn och jag ville inte spatsera ut (eller, ja det är ju egentligen det enda jag vill!) och bli värre.
Jag missade telefontiden hos vårdcentralen idag också.

Nu får jag skärpa mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback