Dubbel-skit!

Gud, jag är helt slutkörd.

Har haft en mycket trevlig kväll efter jobbet. Gick till Emma och käkade och hjälpte till att bära möbler.
När jag var på väg till bussen sprang jag in i Carro också. Blev så glad!

Sen gick det utför. Eller blev motvind som Emma kanske skulle ta sagt.

Väl på bussen, jag har aldrig känt mig så slut som människa. Slocknade och vaknade upp när vi rullade förbi hållplatsen efter min.
Jag brukar ibland sova på bussen men aldrig så djupt som om jag vore död, och jag vaknar alltid innan Partner tech. Nu hade jag alltså redan åkt förbi stället jag skulle gå av på. Jag hade ingen mobil med mig för den glömde jag hemma imorse. Och pappa väckte mig alldeles för tidigt imorse också.
Var tvungen att gå igenom halva Åtvid för att komma hem ikväll och hade på tok för lite kläder på mig nu. När jag kom hem fick jag näsblod, som jag inte haft på 13 år. Och pappa säger att doktorn har ringt, antagligen är jag väl döende av vatten i örat eller allergi på köpet.


Och så har J skrivit ett krypiskt meddelande till mig på facebook som jag tolkar som att hon är på väg hem och kommer va hemma i helgen?! Hoppas det, det skulle göra den här kvällen fantastisk trots all skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback