Pepp&packning.


Jag håller på att packar. Jag är värdelös på att packa, för jag bara hittar på en massa andra saker att göra under tiden jag egentligen borde vika och packa ner saker.
För sissodär en timme sen höll jag (och pappas sambo) på och rotade runt i hela huset efter min snowboard-hjälm, som verkar vara totally lost.
Men vet ni vad?! Istället hittade jag en gammal påse full med kläder jag gömt och glömt!
Så roligt!
Bland annat min fula konfirmationsklänning, t-shirtar från nattinnebandyn i högstadiet (MÄSTARE ALLÉ IF... haha! Så bra var vi!), nån tröja vi hade på den där legotävlingen i Jönköping, det står "Åtvidabergs framtid" på den!
Och så en låda. Med min studentmössa i, plus en t-shirt som vi fick precis innan vi slutade nian och som alla hade och vi gick runt och skrev på varandras!

Jag har precis läst allt som står på den. Tänkte jag skulle skriva det här också, för jag kommer med all säkerhet att tappa bort den där tröjan och då kan det va kul att ha det här. Som lite pepp när man känner sig nere eller nåt. Here we go!

"ELVIS" "JÄMES" "BRAJAN"
"Räzer Ulla! Kommer sakna dig massor!!! Kram/Malin"
"Dax att ta en cider på fredag!"
"Ha det bra i sommar! /Sandra"
"Ullis kommer att saknar dig Kram Camilla"
"Lycka till i framtiden Ülla Kram Emelie" (Jag skrev alla Ulla med U:et som en glad gubbe, haha!)
"Kommer att sakna dig Kram Susanne"
"Tack för dom här 6 åren! Ha det bra! KRAM SÄBERG"
"Lycka till med allt! //Challe"
"Tja Ulla!"
"Ullis är en Elivs-bög do dah dodah! /Linus"
"Lycka till i framtiden. Kommer att sakna dig! /Fredrik"
"Sup inte för mycket i sommar! /Micke"
"Ülla min golfpolare även fast du aldrig spelar /General"
"Halloj! Lycka till i framtiden! Och med golfen, vi måste ut nån dag! Ha det bra! /Linn"
"Good luck! /Carina" (lärare)
"Redigt med fräs i dig! //Nicklas"
"Du får ha det så bra och lycka till med livet i forsättningen! /Linnea"
"Hej min egna lilla Brajan! Du är världens underbaraste vän! Älskar dig. /Zamiii"
"Ulla du är en underbar kompis! Kommer bli tomt utan dig! Lycka till. I sommar ska vi ragga! Puss/kram Carro Love ya!"
"Insert penis here!" (plus pilar)
"Du kan väl vinka till mig från ballkongen i alla fall, va? Lycka till Ulla Bulla! KRAM EMMA!"
"Snus"
"Lycka till i framtiden Ulla! /Eka"
"Många kramar till en av skolans största glädjespridare! /Jenny" (lärare)
"Ha det bra så ses vi i framtiden! /Rille"
"Hej min tyska-vän! Lycka till med din skoaffär! Kram /Hampe" (var med i tidningen typ i åttan och sa att jag skulle öppna skoaffär när jag slutat skolan!)
"Mu"
"VM i golf nästa! /Fågel"
"Lycka till i framtiden kommer sakna dig! Kram Sandra"
"Hej Ulla min lilla polare! Kommer att sakna att ha dig i samma klass men det blir att ragga i sommar! Puss Jessica"
"Lycka till! Charlotte" (plus en målad ros, lärare)
"B=Bengans
B=bög
B=brudar"
"LPGA TOURENS BÄSTA SPELARE ULLA!"
"9F" (i ett hjärta)
"Tjena Ulle bulle! Jag kan ju inte säga att jag kommer sakna dig! Kanske lite i skolan! Lycka till nu på handel! =) /Karla Ko"
"Tjena Ullis!"
"Viel Glück! /Hasse A" (tysklärare)
"Vilken kula bulle wow!"
"I KNOW YOU LOVE ME, LOVE IS ULLA, YOU KNOW I LOVE YOU!"
"RAGGA PÅ!"
"Kuckeliku eller mollijock skaffa en kille mä stor stock! Näfyvasnuskigjaä. Ha det bra i framtiden! Kram Clara färdiga gå"
"Jag kommer värkligen att sakna dig. Hoppas vi syns och lycka till på gymnasiet! /Terése"
"Jag hoppas jag får rabbat! kram / Linda W" (tror hon syftar på skoaffären!)
"Keep on rockin! /Segt Pepper"
"Ulla rulla rullstol"
"Ulla är en Elvis-bög!"
"Tja Ulla! Vi syns på handel och glöm inte våran skoaffär! //Sarah"

+ en del som inte går att läsa och några påklistrade blommiga plåster! Så kul att läsa! Haha.

Följande står i studentmössan (allt skrivet sista kvällen på fyllan, för vi glömde bort det hela studentveckan så det var bara några stycken som skrev tråkigt nog!

"Grattis Ulla! /Lennart" (lärare)
"Hej Ulla! Hoppas det går bra i framtiden! Puss / Besse"
"Ulla du är bäst! /Jimboy"
"Grattis på studenten! och lycka till i framtiden (....) Kommer aldrig glömma! /Camilla"
"JUCKDANS ÄR INNE! /ELIN BF" (Elin och jag körde juckdans hela studentveckan och jag skrattade så jag grät varje kväll!)
"Kommer aldrig glömma dig! /Emma"
"Min absoluta favorit-Groda! Älskar dig /Linus"
"Du är bäst! /Ante"
"Hej snygging och lycka till! /Niklas"



Nu måste jag fortsätta packa! Tjoho!

På framsidan på vår klasströja stod det även såhär:

"TEORI ÄR NÄR MAN VET ALLTING MEN INGENTING FUNGERAR.
PRAKTIK ÄR NÄR ALLTING FUNGERAR MEN INGEN VET VARFÖR.
I VÅR KLASS VAR TEORI OCH PRAKTIK FÖRENADE.
INGENTING FUNGERADE OCH INGEN VISSTE VARFÖR."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback