No movement (?)

Hjälp.
Det är så jag blir mörkrädd på riktigt.

Läste precis igenom blogginläggen jag skrev för exakt ett år sedan. Och kom till insikt. Jag har ju inte kommit nånstans på ett år. Är kvar på precis samma ställe, stampar runt på exakt samma stig.

Det här låter ju sjukt på sätt och vis. Som jag skrev för en månad sen har jag aldrig utvecklats så mycket som människa som jag gjorde -08, och det håller jag fast vid. Men. Why am I still here? När alla andra hela tiden kommer vidare, uppåt eller i alla fall lite åt vänster eller höger?

I want to break free, som han sjöng Freddie Mercury. (Grym låt för övrigt!)
Men hur?
Är det nåt som saknas här? Ja.
Vad är det då? Jag vet inte.

Det är lite som att leta efter dom perfekta skorna men inte veta alls vilken färg man vill ha, hur hög klack, kil eller stilett, pumps eller stövlar?

Det är svårt att fokusera på nåt om man inte vet vad man vill, när och hur.

Skor har jag så det räcker och blir över. Hur gör jag med det andra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback