FB-bilder.

Facebook är ett ganska sjukt fenomen egentligen. Det finns bilder där man ser ut precis hur som helst. Här följer ett par stycken, med beskrivning. (Jag har snott en del utan lov, mohahaha!)

Carro, jag och Marcus, nyår -07 hemma hos Carro (senare Jess). 

Johan och jag, hemma hos Jesper nån gång i höstas. Kvällen har i efterhand blivit känd som "oförglömlig", jag håller med!

Jess, jag och en bit av Hvass, reunion november -07. Det finns även filmer som är inspelade i vår hytt när kl är ungefär 3 på em, och Jess och jag är oanständigt onyktra.

Marcus och jag (och Nicklas, Alex, Albin mlf) är i Oslo och glor på fotboll på världens största skärm. Sverige vann såklart.
 
Mina fina på förfest, kan det va juldagen? -06 skulle jag tro. På Barnhemsgatan.
 
Förfest hemma hos Liza och Stina, nån gång vinter/vår 07.
   
Den här är gammal som gatan. Kolla vilket långt hår jag har! Och ljust. På Platå är det, hur som helst.

Reunion -07 igen. Vi springer i trappor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback