Sthlm tur och retur.


Kine, Emilie, Carro och J.


Vi åkte från Linkan på morgonen (tänkte skriva exakt tid, men jag är tidsoptimist och dålig på siffror, så jag minns inte!).


Stannade vid Nyköpings bro, där jag gick in och charmade till mig fyra tomma kaffemuggar på 7eleven. Sen åt vi äggmackor och drack o'boy (alltid standard på roadtrip!). Dom andra rökte och jag satt i bilen.



Väl uppe hade vi ett jävla sjå att få tag i parkeringsplats. Efter 20 varv runt stan hittade vi ett vettigt parkeringshus, där en gubbe med fet BMW nästan körde på oss bakifrån. Vi parkerade precis över huvudstadens största vattenpöl.


Ganska lite folk på stan.

Kine kom och jag blev så glad när jag fick se henne att jag råkade smälla till en tjej som fick brevid. Som tur var skrattade hon bara åt min lycka och sa att det inte gjorde nånting.


Vi åt på McDonalds. Jag skulle ha bönsallad. Det hade dom inte såklart. Annika Lantz satt vid sidan av oss. "Jag hatar P3!" sa Carro.


Alla köpte nåt.
Jag är sjukt duktig på att fynda! Köpte ett par nya skinnhandskar (såna jag fick av J i julklapp, från Zara som låg i väskan som försvann på Sliver) på rea. Dom hade kostat 600.- och nu betalade jag 300! Höjden av lycka! Och så köpte jag en kjol på Bik bok (handlar ju aldrig där!) för 99 pix. Blekgrå i prassligt material, jättefin!


Tiden bara rann iväg.


Kine höll på att knocka EMD-Danny med en glasdörr när vi gick ut från Zara i Sturegallerian.


På vägen hem (efter lite krångel med vattenpölen!) skulle vi äta nånting. Jag ville ha kååårv. Dom andra kött. Vi stannade vid Sillekrog. Mitt sällskap åt värdelös mat på en restaurang medan jag drack te och åt en daimkaka och efteråt gick jag och köpte korv, haha!


J och jag tog bussen hem till ÅBG efter en mycket lyckad dag. Själv var jag extremt kissnödig och fick sätta mig bakom ett träd på vägen hem.
"Kommer det nån nu skrattar jag ihjäl mig!!" sa J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback