I just wanna go home...


Det är X-factor final på tv. Vinner han? Jag tror det.

Idag har jag bokat biljetter för typ 1500.-. Dels biljetter hem, J och jag åker dan innan julafton. Dels en biljett till Bigbang på Sentrum Scene imorn. LÄNGTAR! Första gången jag kommer se dom live, och jag är övertygad om att det kommer bli magiskt!

Snart åker vi som sagt. Senaste veckan har jag mest gått runt och önskat mig fram till 23:e dec. Jag vill bara hem.
Det är vansinnigt hur man kan sakna saker. Som att cykla. Eller pressgurka. Eller att läsa Corren.
Det är ännu sjukare hur man kan sakna människor. Jag gråter nästan nu. Det gör fysiskt ont i mig att vi är så långt ifrån varandra och var varit det så länge nu.
Alla som vill får valfri kram, puss, story eller kårv när jag kliver av tåget.

Jag behöver ju er... Ni vet det. Jag vet det ännu mer. Det finns inga ord på planeten som kan beskriva hur viktiga ni är för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback