Såå inte trött.



Vad gör man? Inget sällskap. Kanske verkligen borde skaffa mig ett marsvin igen? Haha.

Hade iofs väldigt fint sällskap ikväll. Carro och Kittan och jag har spelat Wii. Simpsons-spelet. Vi fattade ingenting och Bart hoppade och hoppade och blev en fladdermus, men vi kom ingenstans.

När dom följde mig till bussen började vi köra en massa gamla Bert Ljung-citat.
"Översvämning!... i din hjärna!"
"Men det är ju jag!"
"Sätt dig bakom trummorna!"
och försökte komma ihåg vad alla pojkarna hette i serien. Kommer ni ihåg Torbjörn? Honom fick vi klura på några minuter.
Carro är Bert-expert, kan allting! Vi lyckades även sjunga typ hela "Är det såhär när man är kär när man är liten"-låten.

Nu ska jag sova. 8,5 timmar på Store imorn.

Puss!

(PS. Det regnade inte i Alanya idag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback