Herregud!

KLICKA HÄR!

Jag är kär i en 16åring! Antingen är han verkligen så fantastiskt ball och outstandning som jag tycker, eller så vet jag inte vad.

Fan vad patetisk jag är, haha. Men hur cool får man bli egentligen?! Snubben sjunger om droger och nån ska dö (åh, jag måste leta fram mitt gamla "älska The Verve" inlägg, undrar när jag skrev det?!), slänger med håret och jag är såld. Gratis.

Kommer inte Johan långt i Idol går mitt hjärta i tusen bitar. Det är nåt med Idol. Ganska platt idé egentligen, men så kommer det nån som är så orginell och unik att världsstjärnor ser ut som pappfigurer i jämförelse. Och dom får alltid skivkontrakt efter och blir förstörda. Snälla rara någon, se till att det inte händer igen! Ingen kommersiell bullshit nu, tack. Han är för bra! Och för ung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback