Friday night.

... och jag är hemma. Känns förvånansvärt bra måste jag nog påstå. Emma och Erik skulle på fest i Mjölby och bjöd med mig och jag var en millimeter från att ringa och sjukanmäla mig, haha.

Så kliver jag in på jobbet och där är tre (!) tjejer som jag inte hälsat på, + en sjuksköterska jag heller inte hälsat på. Kände inte igen nån, tror aldrig det hänt förut.
Jobbade iaf med Malin och Julia. Grymt sköna brudar. Vi hann diskutera halva våra liv och Malin ska låna min snowboard när hon åker till Idre i vinter.
Jag är iaf äldst av oss, kom vi fram till.
"Ska du ha kaffe?!" vrålade Julia till mig.
"Eh.. nej tack.... eller jo! Jag måste ju för fan lära mig! Jag är ju gammal om man jämför med er!" skriker jag tillbaka, går ut till köket och häller upp en halv deciliter kaffe. Plus en halv deciliter mjölk.
"Mjölk med kaffe!"

Så nu kommer jag inte kunna sova. Det bara rullar i skallen på mig men jag är inte trött. Aldrig mer kaffe!

Ska börja ladda inför imorn kväll. Då blir det baluns må ni tro! Emma var inte sugen, Carro ska på kräfskiva.. Karla ska jag ringa. Jess är framledes i Turkiet. Så det blir väl jag och boysen. Vilka vet jag inte exakt men trevligt blir det säkerligen!
Blir nog en sväng på stan imorn innan, köpte bara en mascara idag... men jag såg ett par helt underbara vinröda skor med hög rak fyrkantig klack. Ska sova på saken.


Ett ord: magisk! Två ord: love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback