Drömde..

... en helt ljuvlig dröm nu imorse! Jag var på Mallorca. På E4-an fast det såg ut som en fransk afterski-bar. Och vilket jävla drag det var. Världens hålligång.
Det kändes så tokigt verkligt. Som att jag verkligen var där och alla Mallis-människor som jag saknar så mycket ibland var där och gjorde mitt liv komplett liksom.

Nu kan jag inte förstå hur i helvete jag pallade. Att fylla sig själv med så mycket alkohol varje kväll. Dansa till kl sex varje morgon. Sova halva dagen och leva på chips typ. Två månaders konstant fylla. Hjälp. Men jag ångrar inte en enda sekund, inte en krona. Det var den bästa resan i hela mitt liv.
Så många fantastiska människor som kom i min väg där på ön. Värt allt allt allt.

     

Kommentarer
Postat av: Kine

det var absolutt verdt allt allt allt!!!

2008-10-03 @ 18:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback