Bye bye Filippa?

 Var och hämtade mina fina Serholt-muggar som jag beställt på Village efter jobbet idag. Sex stycken, så jävla grymma!

Nu har jag åtta för jag hade två innan!
Mina Filippa K-muggar (får två i julklapp varje år) har fått en utmanare! Dom här beige är världens bästa dricka-te-muggar, tro mig.

Mat har jag gjort idag också. Kom ut från jobbet och bara kände "potatisgratäng!" - måste ha!
Så jag gjorde en.
Med lite skit i. Typ soltorkade tomater, oliver, vitlök, pinjenötter. Det blev inte så lite gott, kan jag meddela! Orkade inte fixa nåt kött eller nåt, så det blev bara sallad till, men det funkade fint det också.

Bildbevis!

Och vet ni! Var på bibblan igår och lånade böcker. Skrev nån gång för länge länge sen att jag ville läsa Maria Gripes "Tordyveln flyger i skymningen", som vår klassföreståndare Ann-Kristin (såg henne för några veckor sen förresten, hon hade klippt page! Eller hade hon det redan då?) läste högt för oss i mellanstadiet. Ungdomsbok ju, men så jävla bra den är. Har läst mer än halva nu och jag kommer faktiskt inte ihåg riktigt allt!

Nu kastar jag in handduken för idag. "Det är ju en dag imorn också!" som man säger om man är medelålders. Men det hoppas jag det dröjer några år tills jag är.

Imorn är jag på Store, 10-18 skulle jag tro att det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback