RUBRIK.

Det sitter en tønt brevid mig nu och han har værldens høgsta volym på sin mp3, konstigt att han inte sprængt sin egen skalle i tusen bitar.
Ok om han hade haft lite nice musiksmak men nu har han lyssnat på samma techo-bullshit i 20 minuter.
Ungefær likadant med min ælskade J. Nær vi båda lyssnar på musik så hør jag hennes bættre æn mig egen. Men henne kan jag peta på, sæga (skrika) "SÆNK!!" och klaga lite till så sænker hon lite før att gøra mig nøjd. (Fast jag brukar fortfarande høra hennes musik bættre æn min!).

På tal om musik så håller jag på att bli galen. Johannas cd-spelare som vi slæpat med hit funkar knappt, och jag har inga skivor med mig och jag skulle ju iofs kunna gå och køpa några. Hør ju ingen musik alls, det kænns i kroppen på nåt skumt vis.
Abstinens!! Idag tyckte jag Lisa Nilsson var det bæsta i hela værlden, och då har det gått långt! Ikvæll kommer J tilbaka med mina hørlurar och så ska jag lyssna på lite kvalite (man kan inte gøra apostrof hær!).

Den hær dagen har sprungit ivæg fortare æn Carl Lewis! Vaknade med ett ryck kl 9 och har nog aldrig i hela mitt liv varit så kissnødig.
Tvættat, kollat på film "Hur man blir av med en kille på 10 dagar", en av J's favoriter. Blev vældigt berørd och børjade såklart grina på slutet utan anledning før jag visste att det skulle sluta lyckligt.

Det kænns lite som att kænslorna kryper på utsidan av mig nu. Som att jag næstan kan ta på dom, och jag vet inte varfør..
Hela den hær Olso-turen kænns så himla bra och nu ska jag snart hem igen. Halva tiden har redan gått. Saknar och kommer att sakna, dilemma och frusna øgonblick i huvudet och kameran.

Min bebis kommer om en halvtimme, då ska vi køpa sallad på Bit och skvallra igenom livet och løsa små værldsproblem som vi alltid gør.
Sen raka spåret hem till Sofies gate och baka bullar igen (har lovat Karin, hon var ledig i lørdags nær jag hade med mig dom andra!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback