Hasch hasch!

Idag hade jag tænkt citera Nicklas, men jag har redan glømt bort vad det var han sa. That's it.

Nu ær jag återigen på Oslo s och sitter och lyssnar på Christian Walz och helvete vad det svænger! Skummisen som sitter brevid undrar nog vad jag styr med...

Har væl inget speciellt och skriva egentligen! Som vanligt.

Jess ringde nyss... Saknar er hemma æven om jag førsøker låta bli att tænka på det før mycket... kommer ju snart hem så det ær bara att hålla ut! Och kul har vi, kære tid. Skrattar væl ungefær 89% av min vakna tid.

Och just det! Nær jag, Mackan och Nicklas gick førbi pundarna vid Jernbanetorget var det en som gick runt och sa "Hasch hasch!" hela tiden. Så nu går jag runt hela tiden och sæger det också.

Nu ska jag slæpa mig hemåt och se hur många av mina sambos som ær hemma! Fy vilket tråkigt och miserabelt inlægg det hær blev, haha!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback