Dricker chai-te och væntar på livet...

... eller?!
Nej, det ær ju i full fart.

Min J læmnade mig ensam imorse och styrde kosan hem mot Åtvidaberg dær hennes fantastiska lillasyster ska dansa bal imorn, hade betalat mycket før att se det. (Och min kusin ær ju med dær också!)

Sjælv ska jag jobba hela helgen och sen ær jag ledig måndag och tisdag, ljuvligt.
Ikvæll ska jag baka (norska) bullar, det har varit et jævla tjat på jobbet om dom dær bullarna. Funderar på att køpa Tom&Jerry-kex till Veronica också!
Så ska jag se andra Kill Bill-filmen med Tobbe och Nicklas (som før øvrigt måste hjælpa mig med bullarna också, mohaha!)

Nu måste jag pysa, ska læsa Anna Gavalda på trikken før jag gav bort mina hørlurar till J imorse...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback