Beggin' beggin' you, put your loving hand out baby!

Idag har jag på mig spenderarbyxan(-klænningen!)!
Gått bananas på stan och hittade værldens mest fantastiska kjol! Skulle ha kostat 680 spænn, jag betalade 250. Helt underbar ær den!

Sett tre kændisar, fått ett extremt partysug (hur længe sen ær det egentligen?! Tre veckors nykterhet, inte normalt!) nær jag hørde Madcon inne på Cubus dær jag køpte en ansiktskræm som kostade en halv førmøgenhet.
Ska antagligen træffa Sanna i helgen, ska bli dunderkul! Har inte sett henne sen Mallis førra året.

J kommer inte føren imorgon, så jag vet inte riktigt hur jag ska spendera dagen innan hon gør entre. Tobbe och jag skruvade især soffan igårkvæll och fick fram nyckeln efter en massa vridande och vændande, så nu har jag varit och fixat en till idag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback