Jag känner mig så lätt!

Har nämligen precis blivit av med typ 30 kilo oro och ångest! Tack snälla rara Ulrika Nilsson för att du ibland lyckas ha lite tur mitt i allt kaos.

Det var så illa att jag trodde jag hade blivit av med min Store-nyckel. Har inte sett den på ett tag, och inte behövt ha den eftersom vi alltid jobbar två pers nu, för rean och inför jul.
Har letat som en tok nu i ungefär tjugo minuter, hela tiden med stigande panik. Den var inte i nån av mina väskor, inga fickor på jackorna eller kläderna.
Sista stället att leta på och mitt sista hopp: den ena av mina två garderober. Och där låg den förbannade nyckeln och hånskrattade åt mig.
Har aldrig varit så glad över att jag har stort berg med kläder att gå igenom, för där låg den!

Nu känner jag mig vuxen också för jag har skaffat nyckelknippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback