Oj...

Var ska jag børja...?

Emma fick en fågelskit i pannan nær vi gick på stan hæromdan. Hur roligt som helst (tyckte jag). Jag fick springa in på 7eleven och snatta servetter så vi kunde torka bort elændet. Dock så återfinns lite av skiten fortfarande på Emmas jacka, som  var precis nytvættad.

Jag har æntligen en någolunda vettig hårfærg igen! Tack gode gud. Ringde till Jessan nær jag stod på HM och skulle køpa færg och vi gick igenom hela sortimentet och diskuterade fram och tillbaka. Sen ringde jag henne lite senare och frågade om man kunde gå ut med hårfærg i håret. Alltså, jag skulle møta mina kæra arbetskamrater och det var lite bråttom. Men iaf, det blev inget med det, før Jessan sa att det kunde bli grønt då, plus att J aldrig skulle slæppt mig utanfør dørrn med hårgfærg i håret....

Vi hade någon typ av førfest hemma hos Emma och Linda igår. Mina arbetskamrater var dær dom sagt, Veronica och Lina. Veronica bor før tillfællet med vår chef långt ute på landet, så hon skulle sova hemma hos mig. (Jag mobbar henne i snitt 30 gånger/dag før att hon inte sett civilisationen sen hon kom hit gør typ tre veckor sen.)
Emma hade køpt typ 7 liter vin och Linda och jag tjuvstartade typ kl 7.

Møtte brudarna, sen satte festen igång på allvar, jag satt på golvet med hårfærg i håret och drack surt vin. Men kul var det!
Lite senare kom Sanna och några kompisar till henne. Linda och jag framførde vår eminenta dans før publik før førsta gången. Och jag lyckades låta bli att ramla ner med huvudet rakt i backen.

Full rulle på Trumpet senare. Vi skulle sjunga karoke Veronica och jag. Vi døpte oss till "Bogrønts orkester", eftersom vi jobbar på Bogrønt. Men vi fick aldrig sjunga! Skulle ha dragit av "Let it be" med Beatles, men trots att vi læmnade in två lappar fick vi aldrig sjunga...
folk børjade droppa av och till slut var det bara Veronica och jag kvar.
Efter en tur på Burger King och en liten allsång på Karl Johan var vi hemma!

Imorse nær jag vaknade var hon borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback