Ulla-bensin!

Har så sjukt mycket att göra/många att träffa/tänka på innan vi åker på måndag nästa vecka. Om en vecka är vi där! OSLO!

Idag har jag träffat Fia, varit på skolan och pratat med syon, varit på banken (men hann inte med det jag skulle där iaf) och träffat min moster. Trött så in i helvete, men samtidigt nöjd för jag hunnit med typ 50% av allt jag tänkte göra idag. Hela veckan kommer bli såhär, ska träffa en massa folk, och det ser jag verkligen fram emot. Men jag hatar att jag har så mycket att göra. Det betyder att det inte riktigt finns utrymme för spontana inslag, och såna gillar jag!

Men jag tror det kommer bli en bra vecka! SOOOOL idag. Det lever jag på. Sol är Ulla-bensin! Vet ni vad mer som är Ulla-bensin? Musik! Vänner. Och lax, om vi pratar riktig energi. Jag åt lax idag nämligen.

Imorn: börjar jobba 07.00. Sen sticker jag till miss Liza och så ska vi hänga hela dan, om man bortser från ett avbrott när hon har matte-lektion. Det ser jag fram emot. Inte avbrottet alltså, utan sällskapet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback