Helgens bravader!

Helgens bravader!

Jag, Carro och Jess. I ... torsdags tror jag det var? Eller lördags? Nej, torsdags.

Livet är så underbart. Verkligen. Det är vår, och idag var det verkligen inte låtsas-vår, fejk-vår eller inbillnings-vår. Sol, i princip hela dan...
Gått på stan först med Carro och Kitty, sen senare med Jessan och Kitty. Missade bussen till Åtvid. Men vad gör det liksom? När det är vår! Alla är ute och spatserar och hundar till höger och vänster. Jag har kommit fram till en sak, jag hoppas verkligen inte att jag beter mig som dom flesta människor gör när dom ser en söt hund.
När man går med Kitty på stan, folk glor, pekar och suckar oavbrutet. Tittar så ögonen håller på att ploppa ut. Speciellt tanter, dom pratar med sina tant-vänner och håller på och ska hälsa och styra sig.
Ok, visst är det trevligt när folk pratar, det är det ju alltid men till en viss gräns alltså, haha.

På tal om konstigheter, Emma och jag träffade en riktigt udda prick i lördags när vi gick på stan. Vi gick på ågatan, och utanför filmstaden stod en kille. Han stegade fram till oss och började yra om nån väska som låg på en cykel där. Sen gick han med oss hela ågatn upp till domkyrkan och pratade och pratade. I ett! Det sjukaste jag varit med om, han frågade om vi skulle ut på turné för vi hade så stora väskor och undrade var vi skulle på kvällen och sa att han minsann tyckte att man skulle kunna prata med folk även när man är nykter. Haha, sure grabben! Han måste ju ha varit hög eller nåt!

Köpte två skivor för 99 spänn på Ica. Håkan Hellströms "Nåt gammalt, nåt nytt, nått lånat, nåt blått" och Chicagos "The heart of Chicago".
Mer musik! Melodifestival-final i lördags! Behöver jag säga mer?! Satt klistrad. Och rätt låt vann! Älskar Ark. Ola är typ min idealman, haha. Jag blir så sjukt avundsjuk på talangfulla människor, han kan göra musik, hur kreativ som helst ju. Och dom var ju dom ända som utmärkte sig, alla andra kändes som tråkig plast och gegga i jämförelse.
Det kommer bli en kanon show i Helsingfors, var så säkra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå så eg savner dere når eg ser dette bilde!!!
vi skal treffes igjen...savner dere kjempmye..si det til carro for meg er du snill:)

sitter her med tårer i øyenene nesten...snufs..
alle minnene...

kos og klem


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback