Hej!

Idag har nog varit en av de minst händelserika dagarna i mitt 20 åriga liv! Jag har i princip inte gjort nåt... Eller jo. Men inget av betydelse liksom:

.Läst tre tidningar som jag köpt men inte hunnit läsa innan. Elle, Veckorevyn (mycket bättre sen Ebba kom!) och Cosmo. Jag älskar tidningar, det är verkligen en passion. Men helst vill jag läsa tidningen samma dag som jag köper den, och liksom från början till slut. Hatar att behöva hoppa mellan tidningen och en massa annat. Och jag gillar heller inte att behöva läsa flera tidningar precis efter varandra.
Onödig information, jag vet. Men idag finns det som sagt inte så mycket att rapportera.. haha.
.Det känns som att jag har pratat i telefon cirka 20 % av dagen. Men jag kan inte komma ihåg nån jag har pratat med! Liza nyss iofs... och Carro!

Nu tänker jag ge mig ut i blåsten! Jag får inte med mig J idag, och Emma är i Oslo på blixtvisit, så det blir bara jag. Och mr ipod. Inget dåligt sällskap, även om jag föredrar mina flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback