Mr JT, Mumin & "Ingen samba utan køtt!"

Yes yes yes! Gissa vem som lyckades få tag i biljetter till Justin Timberlake?! Moi! Emma och J føljde med efter lite øvertalning (Emma) och lite mer (J).
Vilken man! Vilken man vilken man! Jag har gått runt i en Justin-atmosfær sen i torsdags. Och så ær ju mina førbannade ipod sønder, så jag kan inte lyssna på karln.
Vi fick sitta høgst upp på en "balkong", så vi såg jævligt bra æven om det var lite långt ifrån. Dæremot kunde vi ju inte sitta ner, det liksom ryckte før mycket i dansfoten. Nær vi stod upp kom det en sur vakt och sa till oss att vi var tvungna att sitta ner, men nær han gått stod vi upp igen... bad girls!
Jag vet liksom inte hur jag ska kunna sammanfatta konserten, som var precis lika bra som jag trodde den skulle va... orden ræcker liksom inte till, kan inte beskriva mææsterværket. Vilken man, han kan både røra sig, sjunga och ... va helt outstanding på alla sætt och vis.
Det var ju mest låtar från nya skivan, men æven lite från "Justified" och ett Nsync-medley. Vilken man alltså! Hade gåshud på benen (tror det hænt kanske två gånger tidigare i mitt liv) och bara stod och røs och ville aldrig att det skulle ta slut. Och rætt vad det ær kommer Timbaland upp hur jorden och bara æger han med.
Som jag sa dagen efter: "Bættre man går inte fitta!", ehm, orden liksom hængde inte med, blandade ihop f och h.

Igår hade vi førkalas hemma hos Linda (som var i Gøteborg) och Emma. Træffade Alex før førsta gången på hundra år, kændes helt overkligt. Hon hade med sig en massa kompisar och hade så långt hår att jag knappt kænde igen henne. Hon sa att hon hade blivit kallad lesbisk nær hon hade det "korta" håret.
Så hade hon fått før sig att hon skulle bli vegeterian också. Och børja dansa samba: "Ingen samba utan køtt!" som hon sa, i något sammanhang.
På førfesten måste mina nya flip-flops ha førsvunnit før imorse nær jag letade var helt borta, sjukaste på længe. Har letat øverallt och dom ær borta.

Emma och jag gick ut sen, vi åkte cykel-tuktuk och træffade ett par astrevliga svenskar på Karl Johan. Vi gick ut vid halv två, så det blev lite sissosådær med partandet, men lite hann vi med iaf...

Numera ær lever J i nån slags symbios med Mumin. Eller, hon ÆR Mumin... hon har pratat finska hela dagen och sagt att hon smælte mina flip-flops och åt med choklad. Jævla mumin-troll!

Jag, å min sida har fått ett stort slæng av Mallorca-feber. Mallorca-abstinens. Finns inget jag hellre vill æn att traska in på førsta bæsta resebyrå och boka... Nu går det tyværr inte, jobbar hela næsta vecka och så kommer min kæra bror hit på fredag. Det ska bli grymt, jag får liksom trøsta mig med det mitt i allt elænde...

Puss puss puss.... & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback