Justin-panik!

Tillbaka i Oslo. Det kænns bra, måste jag sæga... eller skriva då. Redan nær J och jag satte oss på tåget kændes det bættre æn væntat! Det var skønt att komma hit på nåt sjukt sætt.
Ska till Gina imorn och stå på lagret, och på lørdag också. Sen blir det førhoppningsvis kassa-kurs på måndag, så det hænder lite! Håll i hatten.

Och gissa vem som ær i stan?! Justin Timberlake!! Carro hade sett honom på stan igår och jag fick ett sms från Linda direkt. Nu ær jag på desperat jakt efter ticket till konserten ikvæll... Skulle døda før en nu!
J, Emma och jag har varit lediga och traskat på stan idag, och det spelades Justin i varenda affær.
På tal om karln så pratade vi imorse om att ha maskerad. Vi kom fram till att det ær roligare att va en kænd person æn typ ett djur eller nåt. Emma skulle va Betty Boop, J skulle va hon i Grease och jag...
"Jag ska ju va mig sjælv! Och så nær folk frågar vem jag ær så sæger jag "Men ser du inte det?! Jag ær ju Justin Timberlakes fru!"" Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback