Aspackad eller snygg?!

J och jag var på væg hem från Emma och Linda.
"Det skulle va nice med en fylla" sæger jag.
"Fy fan vad jag ska va full på lørdag... Men det jobbiga ær ju att man måste vælja: antingen full eller snygg" sa J.

Før øvrigt åkte J & Linda hem idag, Emma och jag blir kvar hær en vecka till innan vi åker hem. Kænns skumt. Nu ær jag den enda av oss som inte varit hemma sen vi kom hit. Det kænns som det var en evighet sen J & jag rullade in på perrongen och møtte Erik...

Åt precis en banan. Den smakade før mycket banan, jag hatar det. Ni vet nær dom ær så mogna att banansmaken liksom tar øver før mycket så konsistensens bedtydelse førsvinner? Bananer ska va grøna, eller iaf gul-grøna. Kommer ihåg att Mallan och jag pratade om det tusen gånger i høgstadiet, och det gæller æn!

Brænnan børjar ta sig lite också! Står man ute dagarna i ænda (eller under ett jævla plasttak) antar jag att det blir så. Vi har en termometer på disken som går upp till 50-60 grader. Den ræckte inte till idag, var helt sjukt varmt. Har gått runt barfota och vattnat, det var ruskigt næra ett tag att jag vattnade mig sjælv lite också. Kanske hade væxt ett par centimeter? 1.70 ær min ideallængd, bara typ 5 cm kvar, haha. Dricker jag lite gødning kanske det funkar?!

Læste Veckorevyn-Ebbas blogg typ i førrgår. Dær skrev hon om Ulf Lundell och hade lænkat till en text, "Coco". Høll på att børja grina nær jag læste, så galet fin text. Gick raka spåret och køpte skivan, utan att ha hørt låten.
J satt och kollade på DH nær jag kom hem, men efter det fick jag lyssna på den, och.... oj. Så fin! Så fin. Græt såklart, børjade tænka och sen var det kørt. Saknar alla nåt fruktansvært nu, mina lugnor blir punkterade bara jag tænker på det. Ska bli skønt att komma hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback