Jönköping tur&retur

Jag har jag varit på blixtvisit i Jönköping... Karla, Jimmy och jag. Sov typ hela vägen ner, var där ungefär en timme, och sen hem igen. Men jag älskar att åka bil, det finns inget bättre sätt att rensa hjärnan än att åka bil och lyssna på musik. Och speciellt inte när Karla brännt en skiva med, som vi kallade det, "Ulla-vänliga"-låtar. Jackson Five! James Morrison! Kanonbra!

Jag har precis kommit på en artist som är väldigt "Ulla-vänlig". Barry White! Haha. Den gamle räven. Köpte "White Gold" förra veckan och den är så bra... Lite kitschig och slemmig på sina ställen, men bra. Man blir glad av det, iaf jag.

Nu sitter jag bara och väntar på att en bil ska köra upp på garageinfarten som ligger närmast mitt rum. Emma kommer hem från Thailand närsomhelst. Skynda skynda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback