Jobb & "Emma-o-Ulla-dieten"

Tja.
Grymt trött idag... Min vän Johanna (den andra, eller hur jag nu ska uttrycka det) ringde precis... för andra gången idag, och vi har inte hörts på typ en månad innan, haha. Vi ska jobba samtidigt på söndag, det ser jag verkligen verkligen fram emot, ska bli askul.

Jobbade 7-13 idag. Emma sov också hos brudarna, och jag lovade henne att jag skulle komma in vid kvart över sex med en påslagen hårfön och diverse kastrullock. Men hon var så söt när hon sov att jag inte vågade!

Vi yrade runt på stan nån timme och fixade byxa och dojjor till Emma, värsta fynden! Själv kärade jag ner mig i ett par Nike-sneakers... helt underbara! Typ beige och ljusgula. Fantastiska. Priset var dock inte lika fantastiskt. 1000 spänn. Inte så farligt egentligen, men jag ska fundera lite på det.

Nu är det läggdags för fröken Nilsson.
Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback