"Dancing in the dark"

Världens bästa låt. Min älskade Kine skickade den till mig och det var kärlek vid första höringen. Jessy "Dancing in the dark". Lovely.
Vill till Mallis nu. Nu nu nu nu. Finns inget jag hellre vill. Eller jo, först vill jag till Oslo. Drar snart. Ska bli så jävla nice. Men du vet Maggan, mitt andra hem. Saknar det och alla så det är sjukt.

Semle-dagen idag. Har fortfarande inte ätit nån. Vi fick på jobbet men jag åt aldrig nån...
Det har varit mycket jobb nu ett tag. Och nästa vecka blir det mycket också... Folk är sjuka till höger och vänster. Idag gick jag runt med två gubbar och skulle lägga ut saker som mäter radon i lägenheterna. Konstig arbetsuppgift, haha.
Johanna har jobbat nu några dagar, har varit askul och se henne. Idag var vi och städade i världens skitigaste lägenhet. Det går inte andas därinne, det är bara att dra ett djupt andetag innan man går in och hålla andan i 45 minuter....
Berättade för min chef idag att jag ska till Norge. Hon tyckte det var synd att jag skulle sluta, men förstod att jag ville åka, och sa till mig att åka och köra järnet. Jag kommer sakna det faktiskt. Jobbet. Alla som jobbar och även gamlingarna. Dom är så snälla så...

I lördags var Jessan och jag ute och rullade hatt. Käre tid vad det rullade, om vi säger så. Sjukt kul. Det blev ett antal drinkar och shots, kan jag lova. Men man ska ju hålla på så länge man kan, som flickan sa. Jag somnade visst med alla kläderna på när jag kom hem. Noll koll. Haha.

Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag läser psykologi! just nu en 5 poängare som verkar lite svår, men förra delkursen gick superbra. ska du flytta till norge, u kiddin me!! va skojigt. ps. semlor är äckliga! :D puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback