Cykelhjälmsproblem!

J, Emma och jag är ute och cyklar och pratar gamla minnen... på nåt sätt kommer vi in på cykelhjälmar.
"Kommer ni ihåg?! När vi var yngre och cyklade med cykelhjälm på gatan, vinkade åt föräldrarna och sedan hängde cykelhjälmarna på styret?!" var det nån som sa.
Jag hade iofs cykelhjälm ganska länge vill jag minnas, Linda och jag om jag inte minns fel.
Men jag menar, ser det inte töntigare ut att ha hjälmen på styret istället för på skallen?! Haha.

Jag hade en blå hjälm med gula och gröna fartränder på, kommer jag ihåg. Hur ful som helst. Sen fick jag en "äggformad" lila cykelhjälm, när dom hamnade på tapeten. Och kommer ni ihåg?! Frigolit-hjälmarna? Dom måste ju ha varit livsfarliga, spricker väl bara man tappar dom i marken..

Nog om det!
Dags för sängen nu.... börjar sju imorn, och så blir det räzer till 13 och sen tillbaka 16-21. My God. Kommer va död.
4:e december idag. Typ 45 min till. Sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback