Så jævla nøjd!

Hej.
Då.

Livet ær ta mig fan underbart! Idag har jag pratat med en tjej på adecco, och imorn ska jag dit och prata med henne. Det finns tydligen ganska mycket jobb i blomaffærer hær, och jag har ju jobbat i tre olika stycken hemma. Och jag skulle bli så superduperunderbartgaletjættelycklig om jag fick jobba i en blomaffær, jag har alltid så kul nær jag hænger i en! Håll tummarna!

Just nu sitter vi hær igen, J och jag. På Oslo S. Den hær gången har jag en soppkvast med mig. Han heter Olav. Linda køpte honom nær vi gick på stan, sen ringde dom från adecco och hon var tvungen att springa dit, så nu ær han hær med oss.
Igår nær vi satt hær nere (øhh... vår enda hobby hær, haha) kom det fram en gubbe och ville prata med mig, æckligast i stan. Hemsk. Och gick inte utan bara fortsatte prata och smajla. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta!

Och T1: det var absolut inte før att ge dig dåligt samvete jag skrev det dær igår! Jag saknar dig bara och vill veta hur du har det. Jag har tyværr inte haft møjlighet att hiva upp nån tampong æn, ska førsøka ta tag i det dær! Ska jag måla den gul & blå också? Liksom før att markera?

Liten runda ikvæll? Møjligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback