Nästa: Oslo.

Håller på och packar, nästan klar, vi åker om typ 20 minuter.. Känns konstigt... lite overkligt, och precis hur kul som helst! Det jobbigaste är ju att åka ifrån alla, men jag hoppas att folk kommer och hälsar på så jag slipper sakna dom så mycket!

Jag är lite förskyld också, men det börjar väl gå över nu antar jag... Snart börjar det! Nya livet! Nytt place, nya människor... Vet inte om jag kommit ihåg allt, träffa alla jag borde träffat innan jag åkte (vet att jag missade farmor, finns ingen ursäkt i världen som förlåter det, men jag ringde igår och hon var en millimeter från att börja gråta).

Undrar hur det gåt för J med packningen? Ser ni två figurer med alldeles för mycket packning nånstans är det antagligen vi!
Ta hand om er nu! Skriver nåt nästa gång jag får tillfälle!

Pussgurka & krambananer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback