En mycket trevlig helg och glada återseenden!

Har snart varit norrman i snart en vecka. Trivs precis hur bra som helst och livet ær underbart!
Jag høll precis på att springa ner en gubbe i en rulltrappa hær på stationen før J tyckte vi skulle gå åt fel håll...

Carro, Jessan och Kine kom hit i tordags, kan inte beskriva hur glad jag var att se dom alla tre. Iofs var det ju inte længe sen jag såg Jessan och Carro sist, men Kine har jag ju inte sett sen i november! Det kænns jættetomt nu nær dom har åkt hem, vi vinkade precis av Kine och Carro och Jessan åkte imorse...

Har ganska mycket Magaluf-folk! Helt underbart! Omi, Jonte, Stek och Kine. Sett Big brother-Dennis, ni vet han som hade dreadlocks, han jobbar på ett stælle som vu var ute på både tors och lørdag. Blev bjudna på en massa champagne och grejer, helt sjukt, vældigt glammigt!

Vi bor førresten på den "fula" sidan av Oslo. Vimlar tydligen av våltæcktsmæn, kriminella och idioter. Har dock lyckats hålla mig borta från dom æn så længe... har inte gått sjælv på gatorna nær det ær mørkt... Kort sagt: farmor skulle va stolt øver mig!

Har fortfarande bara træffat en av killarna som vi ska bo med, Erik. Henrik har inte varit hemma æn, men dom kommer antagligen ikvæll eller imorn. Ska bli kul! 

J och jag var på Ikea .... nån dag i veckan. Jag gick med en garderob under armen øver hela stan och J bar två øverfulla Ikea-påsar, måste ha sett jævligt roligt ut!

Fortfarande inget jobb, det har ju varit påsk och allt så Adecco har varit stængt... Ska ta tag i det på tisdag!

Hoppas ni mår bra, før det gør jag! Oslo ær great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback