Blue heaven

Fan vad folk køper skor på lørdagar! Eller iaf idag... Har jobbat på ...eh... Grensen sko på CC vest. Hur kul som helst, jag ælskar skor!
Det høll dessværre på att gå åt pipsvængen direkt, nær jag høll på att gå fel buss. Før en gångskull kænde jag på mig att nåt lurt var det, så jag frågade och busschafføren var værldens snællaste.
Bussresan var verkligen nåt utvøver det jag ær van vid, dvs 530 o 30 mellan Linkøping och Åtvidaberg. Rætt vad det var fick jag se havet och hur många flådiga segelbåtar som helst. Vært 60 kr tur och retur bara før att se det.

Affæren var som paradiset før mig. Alldeles før många alldeles før fina skor! Alla som jobbade dær var hur trevliga som helst. Det var en tjej till från adecco, Alexandra. Hur skøn som helst. Från Væxjo. Vi bytte nummer och ska hænga, det var verkligen en hærlig tjej alltså.
(Nu blev det sådær jævla stor text igen som det blev en annan gång, jag fattar inte vad jag gør!)

Jag har kommit på en sak: himlen ær fan alltid blå i Oslo! Ælskar det. Ljuset och solen och en blå himmel, that's life!

Har inte riktigt bestæmt om det blir nån typ av kalasigheter ikvæll. Ska høra med min kæra sambo, eller en av dom tre.

Hoppas ni mår bra allihopa!

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback