Ska jag snitta dig?

Today hade jag sovmorgon till kl 11, totalt underbart. Det var bara det att jag gick och la mig kl 9 igårkväll, och sov till 9 i morse, ni kan ju tänka er... 12 timmars sömn, way to much!
Har bara snittat och snittat hela dagen hos Lilian.
Amadeus, hennes son har hängt med oss lite idag. Vi höll på o latjade och låtsades låsa in varandra på toan, som är asliten. Vi hann även med lite tittut-grejer och jag tror han var ganska trött för rätt vad det var så låg han på golvet och bara skrattade och skrattade och skrattade.
Efter ungefär tio minuter reste han på sig, gick fram till mig lutade sig framåt och viskade "Du är rolig.". Det var roligast idag, för sen var det jag som låg på golvet. Han såg döseriös ut.
På slutet var jag helt ofokuserad, skitrött och helt borta.
Jag har återupptäckt en skiva till! Manic street preachers "This is my truth tell me yours". Jag var helt insnöad på den för ett par år sen, och den är så jävla bra. Påminner lite om Queen på nåt sätt. Egentligen är ju inte texterna speciellt bra, det är jävligt mycket upprepningar men musiken är så grym!
Nu är det dags för spanska, även fast jag egentligen inte pallar...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback