Topp 3: Julsånger.

Topp 3: Julsånger.

1. Band aid "Do they know it's christmas?"
Klart bästa jullåten. Hörde den nyss på ZTV, älskar älskar älskar den! Jag började grina (kan bero på att jag har levt på alvedon, apelsiner och varm mjölk i några dagar!)
Och Sting är ju sjukt snygg i videon, så manlig, haha! Fast typ håret och outfiten är helt katastrofal!

2. The Pogues & Kristy McColl "Fairytale of New York"
Han är så äcklig men den är ändå så vacker.... Pappa spelade den jämt när jag var liten.

3. Triad "Tänd ett ljus"
Påminner så mycket om min gamla klass, HP3, vi sjöng ofta den här sista året. Vår svensk-lärare höll för öronen till slut för hon orkade inte med det. Vi sjöng den till och med på studentveckan, Ruben i stora mikrofonen på mösspåtagningen och när vi åkte vagn! Jag saknar er allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback