Ramlar.

Eyelashes!
 
Klänning, second hand från Third avenue, 349.- och jag älskar den. Axlarna är fab och ryggen om möjligt ännu mer fab! När jag simmade och vi skulle beställa nya baddräkter valde jag alltid nåt som kallades O-rygg. Det här påminner om en sån!
 
Världens sötaste fröken Larsson! Cykel + high heels är bästa kombon!
 
Emilie. 27 år and she's still got it!
 
Jess knäppte jag dessvärre inte en enda bild på, men hon var stilig som en sommardag hon också såklart!
 
Mello + vin + kycklingsallad + ett och ett halvt kilo lösgodis + skrattattacker + (mer vin) + utgång + pianobar på Riva med en kille som inte kunde en enda låt + schlagergolvet på Harrys där jag inte kunde en enda låt (varit borta för många år nu...) + att bli medtvingad på efterfest med ett gäng sportisar + 10 pers på köksgolvet & att Jess bytte sina lackbyxor med en snubbe.
VILKEN KVÄLL! Jess och jag ramlade innanför dörren hemma hos henne cirkus 05.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback